Patchesmanagement
In tegenstelling tot updates veranderen patches niets aan de functionaliteit van de software. Patches zijn gericht op de veiligheid van de software zoals dichten van “lekken” die anders misbruikt worden. Het is belangrijk dat patches zo spoedig mogelijk worden geïnstalleerd om de veiligheid van de software in stand te houden.
Vaak worden patches automatisch geïnstalleerd. Het komt echter voor dat een patch proces wordt geblokkeerd door andere software. In dat geval moeten de patch handmatig worden geïnstalleerd.
In tegenstelling tot updates veranderen patches niets aan de functionaliteit van de software. Patches zijn gericht op de veiligheid van de software zoals dichten van “lekken” die anders misbruikt worden. Het is belangrijk dat patches zo spoedig mogelijk worden geïnstalleerd om de veiligheid van de software in stand te houden.
Vaak worden patches automatisch geïnstalleerd. Het komt echter voor dat een patch proces wordt geblokkeerd door andere software. In dat geval moeten de patch handmatig worden geïnstalleerd.
Controleert u de installatie van patches op uw computer? Weet u waar u op moet letten? Neemt u elke dag 2 minuten de tijd om deze essentiële controle uit te voeren?
Als u één van deze vragen met “NEE” beantwoord dan loopt uw computer, uw data of het (zakelijke) netwerkverkeer een reëel risico op storing of ongewenste “gasten
Met de RMM Proactief service van Lapis IT wordt de patch controle 24x7 voor u uitgevoerd en wanneer een patch niet is geïnstalleerd dan wordt dat voor u gedaan!
Daarnaast worden andere essentiële zaken uitgevoerd die gericht zijn op het operationeel houden van de computer zoals de controle van hardware, de processen, harddisk gebruik, antivirus status, installatie van updates van het besturingssysteem en van een aantal veel voorkomende programma’s zoals Wordpad, Adobe Reader, Office etc.
Met RMM Proactief verhoogt de productiviteit, verminderd de downtime en verminderd onverwachte kosten door storingen